گلکسی مگا گوشی با صفحه نمایش 6.3 اینچی

گوشی 798 دلاری جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی  شفاف  TFT  یا کیفیت 1,280 x 720 پیکسل است  که از نقاط قوت این گوشی هوشمند محسوب می شود. از دیگر نقاط قوت این گوشی می توان به عمر باطری مناسب، امکان ارتباط LTE و بدنه محکم این گوشی اشاره نمود.  ابعاد این گوشی 67.6 x 88 x 8 میلی متر است.
این گوشی داری حافظه 16 گیگی و رم 1.5 گیگی و پردازنده 4 هسته ای 1.7 گیگاهرتزی است. اما شاید بتوان در میان گوشی های فوق حرفه ای بخواهیم به نقطه ضعفی از این گوشی اشاره نمود دوربین 8 مگاپیکسلی آن اشاره نمود هرچند که دوربین این گوشی از کیفیت نسبی خوبی برخوردار است اما از سامسونگ انتظار می رفت که برای گلکسی مگا دوربینی با کیفیتی بیش از 8 مگا پیکسل در نظر بگیرد.
سیستم عامل این گوشی اندروید جیلی بین 4.2 است. گلکسی مگا همراه با نرم افزاری هایی می آید که با گلکسی اس 4 همراه بوده است. این گوشی از بلوتوث 4،Wi-Fi a/b/g/n/ac و 3Gپشتیبانی می نماید.



به لحاظ طراحی آنچه بیش از سایر گوشی های هوشمند نظر کاربران را به خود جلب می کند صفحه نمایش 6.3 اینچی فول HD  گلکسی مگا است و بر خلاف آنچه در گلکسی اس 4 و گلکسی نت وجود دارد گلکسی مگا از پنل AMOLED استفاده نمی کند. بر مبنای ترجیح برخی از کاربران صفحه نمایش TFT را انتخاب می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد