آیا موبایل ها به محافظ صفحه نمایش نیاز دارند؟

 این همه کاری نیست که یک محافظ صفحه انجام می دهد. کیفیت محافظ صفحه نمایش گجت ها روز به روز بهتر شده و با قیمت مناسب تری هم عرضه می گردند. پس بگذارید نگاهی داشته باشیم به چند مورد از کاربردهای این فدائیان شفاف:

ضد-تشعشع و بازتاب نور: گوریلا گلاس واقعا عالی است. اما مانند هر شیشه دیگر باعث می شود که دیدن صفحه نمایش گوشی تان در نور آفتاب سخت و آزار دهنده شود. شاید نیازی نباشد که دیگر آن را از خراش برداشتن محافظت کنید، اما محافظ صفحه های بسیار خوبی در بازار پیدا می شود که به صفحه نمایش موبایل شما ظاهری مات می دهد و جلوی درخشش آن در نور آفتاب را می گیرد. شما می توانید با کمی جستجو در بازار، محافظ صفحه ای مانند Moshi iVisor پیدا کنید که علاوه بر جلوگیری از بازتاب نور، نصب آن هم راحت بوده و تقریبا هیچ حبابی در زیر آن تشکیل نمی شود.

  ادامه مطلب ...

قرار دادن رمز عبور برای دسترسی به Siri

در صورتی که بر روی گوشی iPhone خود از Siri استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید که با نگه‌داشتن کلید Home می‌توان به آن دسترسی داشت. از Siri می‌توان برای دسترسی به اطلاعات درون گوشی نیز بهره برد. از این رو شاید ترجیح بدهید تا برای دسترسی به آن یک رمز عبور تعیین کنید تا دیگر افراد نتوانند از آن استفاده کنند. به ویژه که این وقتی گوشی در حالت قفل نیز قرار دارد می‌توان Siri را فراخوانی کرد. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار پی‌دازیم.

  ادامه مطلب ...